INSTRUKS FOR KIOSKVAKT

Oppmøte 1 1/2t før kampstart

FØR KAMPEN:

  • Hent alt utstyr på lagret nede ved garderobene. Arrangementsansvarlig skal ha nøkkel
    1. Ta med deg det du trenger opp og legg alt tilbake i riktig kasse etter bruk, hold orden
  • Start med å koke kaffe
  • Heng opp prislister, VIPPS nummer og IZETTLE plakat. (Disse ligger i arrangementsperm som arrangementsansvarlig har)
  • Skru på IZETTLE og koble til ipad. Pengeskrin får du av arrangementsansvarlig. Brukerinstruks finnes her og ligger i permen
  • Stek vafler og gjør kiosken klar
  • SMIL og selg masse :)

NB! For at ikke sikringen skal gå, må alt elektrisk utstyr settes på bestemte plasser:

Toastjern og vaffeljern må stå helt til høyre

Pølsekokeren må stå i midten

Kaffetrakter står til venstre

Vannkoker må brukes inne på datarommet ved siden av kjøkkenet, eventuelt kan skjøteledning brukes herfra.

 

ETTER KAMPEN:

  • IKKE rydd ned kiosken før siste spiller har forlatt hallen. Det kan være noen ønsker å handle etter kampen, og all inntekt er bra for håndballgruppa
  • Vask og rydd alt utstyr som er brukt. Toastjern og vaffeljern vaskes og tørkes før det settes bort. Kaffe tømmes ut og kaffekannene skylles
  • Noter ned hvis det er lite/ingenting igjen av noe i kiosken. Gi beskjed/lapp til arrangementsansvarlig som igjen gir beskjed til kioskansvarlig
  • Sett alt som skal stå kjølig i en hylle i kjøleskapet ved siden av fryseren. Bær resten av utstyret ned på lagret
  • Ta ned alle skilt tilknyttet kiosk
  • Mopp hele Tyristua pluss inne på kjøkkenet. Vask bordene og kiosken, tøm søppelboksene for søppel (ansvarlig billett hjelper til)
  • Tell kassa og noter på ark hva du kom fram til. Kassa skal også telles av arrangementsansvarlig som igjen skal fylle ut skjema.

 

NB - er det kun en kamp kan kiosk og billetter slås sammen. Selg kaffe, kake og brus fra billettbordet