INSTRUKS FOR KIOSKVAKT
Oppmøte 1 1/2t før kampstart
FØR KAMPEN:
- Hent alt utstyr på lagret nede ved garderobene. Arrangementsansvarlig skal ha nøkkel
- Ta med deg det du trenger opp og legg alt tilbake i riktig kasse etter bruk, hold orden
- Start med å koke kaffe
- Heng opp prislister, VIPPS nummer og IZETTLE plakat. (Disse ligger i arrangementsperm som arrangementsansvarlig har)
- Skru på IZETTLE og koble til ipad. Pengeskrin får du av arrangementsansvarlig. Brukerinstruks finnes her og ligger i permen
- Stek vafler og gjør kiosken klar
- SMIL og selg masse :)
NB! For at ikke sikringen skal gå, må alt elektrisk utstyr settes på bestemte plasser:
Toastjern og vaffeljern må stå helt til høyre
Pølsekokeren må stå i midten
Kaffetrakter står til venstre
Vannkoker må brukes inne på datarommet ved siden av kjøkkenet, eventuelt kan skjøteledning brukes herfra.
ETTER KAMPEN:
- IKKE rydd ned kiosken før siste spiller har forlatt hallen. Det kan være noen ønsker å handle etter kampen, og all inntekt er bra for håndballgruppa
- Vask og rydd alt utstyr som er brukt. Toastjern og vaffeljern vaskes og tørkes før det settes bort. Kaffe tømmes ut og kaffekannene skylles
- Noter ned hvis det er lite/ingenting igjen av noe i kiosken. Gi beskjed/lapp til arrangementsansvarlig som igjen gir beskjed til kioskansvarlig
- Sett alt som skal stå kjølig i en hylle i kjøleskapet ved siden av fryseren. Bær resten av utstyret ned på lagret
- Ta ned alle skilt tilknyttet kiosk
- Mopp hele Tyristua pluss inne på kjøkkenet. Vask bordene og kiosken, tøm søppelboksene for søppel (ansvarlig billett hjelper til)
- Tell kassa og noter på ark hva du kom fram til. Kassa skal også telles av arrangementsansvarlig som igjen skal fylle ut skjema.
NB - er det kun en kamp kan kiosk og billetter slås sammen. Selg kaffe, kake og brus fra billettbordet