Seier i Porsgrunn

Postet av Sonja Irene Simonsen den 4. Mar 2015

Søndag i vinterferien tok vi turen til Porsgrunn for kamp i Regionserien mot Pors/Nesjar

Etter to uker med mye sykdom, litt uro og middels gode treninger håpet vi at laget skulle heve seg og få en god opplevelse i siste kamp før siste Bringrunde.

Forfall fra Hedda og Malin før kamp pga barnedåp og sykdom, ellers var vi fulltallige - samme jenter som skal spille siste runde i nasjonal serie.

Kort oppsummert en omgang med lavt tempo, mange feil og for dårlig innsats av mange.
Pors viste seg og være et lag vi burde slå ganske mye vi hadde godt fokus.
Vi ledet greit til pause etter en middels gjennomført omgang.

I pausa fikk enkelte klar beskjed om og heve seg, nå er det siste sjanse til en god gjennomføring før Bringrunden. Vi håpet på at neste 25 min skulle bli en bedre opplevelse.

Vi startet som den første omgangen, mye feil og lite tempo.
Heldigvis endret ting seg mot slutten og jentene kjempet seg til en komfortabel seier.
Samtlige spillere på scoringslista er positivt. Uttellingsprosent på nesten 60% er bra, men kunne vært enda høyere mot relativt svak motstand.

Laget: Amanda (51,6%), Tuva (1/1, 2 assist), Hege (4/7, 1 assist), Ingunn (1/3, 1 assist), Emilie (1/1), Føyn (3/8), Nanna (5/5, 2 assist), Sangnes (2/2), Amalie (4/9, 11 assist), Oda (2/7, 3 assist), Maren (3/3, 2 assist)

Vi ser frem til en god treningsuke med fullt trøkk og gleder oss stort til avslutningen av årets Bringserie i Oppsal Arena kommende helg!