Påmelding til Olavscup 1-3 mai 2015

Postet av Anita Farnia Lilleland den 1. Feb 2015

Vi skal nå melde laget på Olavscup som nevt på foreldremøtet og trenger derfor bindende påmelding fra alle innen 15/2-15.

Under følger litt info om cupen og kostnader ved denne.

Cupen går i Sarpsborgs-området og jentene skal spille i klasse 12 år som en avslutning på sesongen. Det er puljespill med 4-6 lag per pulje og kamper på 2 x 13 minutter. A/B sluttspill finaler spilles med 2 x 15 minutter.

Kampene spilles i Sarpsborghalen, Grålumhallen og Tindlundhallen. De fleste kamper går i Sarpsborghallen som har 3 hallflater og inneholder sekretariatet for cupen også.

Jentene vil som vanlig ligge på en skole, som vil bli oppgitt nærmere etter påmelding. Det er tilbud på overnatting på hotell som hver enkelt kan fikse om foreldre vil være med. Ta kontakt på booking.sarpsborg@choice.no eller 69 10 15 55. Dette hotellet er også åsted for disko for jentene på lørdagskvelden :-)

Vi organiserer felles avreise fra Tyristrand slik som ved tidligere cuper etter at vi har oversikt over hvem som skal være med både av spillere og evt foreldre nedover på fredag.

Påmelding til Anita innen 15/2-15; Anita.farnia@sagaservices.no eller 970 44 669.

Følgende er påmeldt pt: Malin, Andrea, Victoria, Milli, Martine F, Camilla, Anne Emilie, Martine A, Ingrid.
Skal ikke være med: Helga, Kjersti, Nora

Budsjett for turen:
Påmelding for laget1.500,-
Deltagere for spiller og lagledere10.400,-
(beregnet at alle 12 spillere blir med)
Lunsj lørdag1.200,-
(pizzabuffe på Sarpsborg bowling?)
Kveldsmat fre (vi tar med grill), frukt, saft, kveldsmat lør1.500,-
TOTALT FOR LAGET14.600,-