Arbeidsdeling ved dugnad i Tyristrandhallen 12.3
Postet av Anita Farnia Lilleland den 24. Feb 2016
Vedlagt ligger fil over hvem som skal jobbe når vi skal arrangere miniturnering sammen med guttelaget vårt i samme årsklasse.
For de som er nye vedr håndball-dugnad viser jeg til beskrivelser som ligger inne her på siden. Gå inn på fanen "Arrangement" øverst på siden - her står det forklart hva hver vakt innebærer. Husk å lese skikkelig gjennom dette i forkant da noen av vaktene innebærer at man må ha med seg kake, noen vaffelrøre ect.
Har dere noen spørsmål må dere bare slå på tråden. Bytting av vakter er noe som ikke jeg/vi administrerer, men noe dere må sørge for selv. Vi er avhengig av at alle spillere stiller med en voksen på sin dugnadsvakt som er bare denne ene gangen i denne sesongen :-)
Arbeidsdelinga finner dere her: Arbeidsdeling 12 3 16 miniturnering.xlsx
Kommentarer
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Anita Farnia Lilleland
Messecup 20-22 mai - Hvem blir med?
03.02.2016
Kamper i Kleivhallen lørdag 13 februar
29.01.2016
Kamper lørdag 9 januar 2016
03.01.2016
Noen bilder fra Håndball-sveisen
13.11.2015
Forsinkelse av Hummel klubb-tøy
08.11.2015