Velkommen

Her kan du lese litt om hva som skjer i laget J00/01

I år er det påmeldt 2 lag i J14A og J14B.

Vi er 16 jenter - og 3 av de spiller også opp på J16. Siden det er kun 12 spillere av oss som kan spille både i A-serien og B-serien - har vi i år åpnet opp for hospitanter fra laget under oss :0)

Vi skal delta på PartilleCup i Gøteborg til sommeren 2015 og forhåpentligvis kommer vi med på PW-cup i Larvik i februar.

Dette er en kjempegjeng med jenter i fra Tyristrand, Haugsbygd, Heradsbygda og Ådalen som slo seg sammen før sesongen i fjor og vi har det mye moro, både på trening, kamp og ved sosiale anledninger.

Trenere er Tore Bråthen og Kjell-Eric Andersen, samt at disse får god oppfølging av Nina Rooth Bråthen som målvaktstrener og lagleder.

Ida Hamremoen er vår oppmann. Morten Sjaamo bidrar på kondisjons- og styrkesiden. Så det er ett godt team rundt jentene.

Kontaktpersonen for dette laget er Lagleder: Nina mobil 4040 7741 :0)
LAGSKASSA VÅR ER : kontonr. 1204.34.34541