Arrangementsansvarlig beach

INSTRUKS FOR ARRANGEMENTS ANSVARLIG:

Som arrangementsansvarlig har du ansvar for den totale gjennomføringen. Du må være tilgjengelig under hele arrangementet og å følg opp at andres instruks blir fulgt. Har du spørsmål - ta kontakt med en i styret.

En uke i forkant bør man ringe til de som skal jobbe for å minne dem på ansvaret de har.

Leder har nøkkel; Sonja Simonsen.

NB!! Greit å ha nøkkel til bommen hvis det skulle bli behov for ambulanse uttrykning.

Arrangementsansvarlig har ansvar for at dommere får betaling, hjemmelaget i kampoppsettet betaler dommerutgiftene.
Inne i beachbua i en grå kasse ligger alt av utstyr som trengs i sekretariatet.

Ved oppmøte 1 time før samler du alle som skal jobbe for å koordinere arbeidsoppgaver. To stykker til sekretariat, og to-fire stykker til å rake banen i pausene og til å samle baller som fyker bak mål underveis i kampene.

Musikk skal spilles ila arrangementet. Anlegg og høytalere er i beach bua, sett ut en høyttaler. NB!! Ta ut alle nettkontakter slik at det ikke står strøm på anlegget når det ikke er i bruk!

Arrangementansvarlig sjekker at banen forlates i ryddig stand og forsikrer seg om at toaletter og gardrobe er ryddet og evt vasket.