Arrangementsansvarlig seriekamper


Felles oppstartsmøte for alle 1 1/2 time før første kamp.


- Alle må ha lest instruksen for sine arbeidsoppgaver før oppmøte


- Arrangementsansvarlig må kjenne til alle instrukser og fordeler ansvar før oppstart.


- Ved utløsing av brannalarm, kontroller om det brenner og ring vaktmester på mob 911 98 473


- Dersom sikringen går på kjøkkenet er sikringsskapet på 17.mai lager. Ring vaktmester for hjelp






Før arrangement:

1) En uke i forkant bør man ringe/sms/melde til de som skal jobbe for å minne dem på ansvaret de har (be de lese instruksene - selv om de har hatt oppgaven før kan det være endringer). Avtal også med kioskansvarlig slik at kiosken er fylt opp.
2) Hent nøkler til hall, perm med instrukser og kasser til kiosk og billettsalg hos Kine Tangen, Ringenfaret 13, mob: 901 46 775 . Ring et par dager før for å avtale henting. Kasserer sørger for at det er billetter/stempel i pengeskrinet. Hvert av skrinene inneholder alltid 1500,-kr i vekslepenger
3) Gjør klar garderobeskilt, skriv ut 2 eksemplarer for hvert lag. Når det er mange lag må flere lag dele garderobe.
4) Kamprapporter skrives ut tidligst etter kl. 12:00 dagen i forkant. Detaljert brukerveiledning finnes her. ( Det skal føres LIVE for alle seriekamper, men er lurt med ett eksemplar som kan føres som backupsystem og ett eksemplar til speaker.


5) I overlappstiden mellom håndballkamper og fotballkamper deler vi på IZETTLE utstyret. Det vil si at du må sørge for at utstyret (to kortlesere og en ipad) blir hentet i fotballkiosken fredag kveld (pass på at siste fotballkamp er avholdt). Gi også beskjed til Kine Tangen, for å få endret kontonummer til håndballen sin konto. Utstyret må da også leveres tilbake til fotballkiosk etter arrangementets slutt og Kine vil da endre kontonummer tilbake til fotball sin konto. For å betjene den siste kortleseren må det også benyttes en ipad til.

6) For J/G11 kamper: Skal dommerne få betalt kontant i hallen. De skal ha 150,- per kamp, og tar med dommerregning selv. Hvis de har glemt dommerregning ligger det tomme regninger for utfylling i arrangementspermen.

 



Kampdag:

1) Ved oppmøte 1 1/2 time før samler du alle som skal jobbe for å koordinere arbeidsoppgaver.
2) Arr. ansvarlig skal bruke "fair-play" vest (denne finner du i arrangementsposen).
3) Heng opp garderobeskilt, en festes på dør i garderobegang og en i hallen, samt laminerte oppslag som ligger i perm med instrukser (forklaring på hvor de skal henges opp står også i permen)
4) Ta imot dommere, vise dem dommergarderobe.

Etter arrangementet:

1) Arrangementsansvarlig teller alltid opp beholdningen fra kiosk og billettsalg sammen med en av de siste som har kiosk/billettvakt ved arrangementets slutt.
2) Oppgjør sammen med vekslepengene (1500,-kr) etter endt arrangement leveres til kasserer. NB husk å beholde mest mulig småpenger i skrinene.
3) Alle laminerte lapper tas ned og legges tilbake i permen. (WC og garderobeskilt kan henge igjen)


4) Sørg for at resultatet etter kampen er sendt inn ved LIVE føring.
5) Arrangementansvarlig sjekker at hallen forlates i ryddig stand og har ansvar for at lys er slukket og dører er låst.


NB - er det kun èn kamp kan kiosk og billetter slås sammen. Selg kaffe, kake og brus fra billettbordet

 



Levert av IdrettenOnline