Opptur før påske

Postet av Sonja Irene Simonsen den 3. Apr 2015

Etter avslutningen av Bring har laget slitt litt med å holde intensiviteten opp i kamp og trening, men siste ukes treninger har vist bedring - vi gledet oss til kamp fredag før påske.

Hovedtrener Glenn hadde reist til London, og rett før kamp kom den hyggelige meldingen om forlovelse og frieri i England - gratulerer!

Fokuset før kamp var humør, innsats og kontringer..

Vi har løpt ifra Flint-jentene før i år, og håpet på gjentagelse.

1. omgang

Meget bra i forsvar, og kontringene kom som bestilt. Gjestene ble hengende etter, noe som resulterte i flere straffekast og dessverre en skikkelig lårhøne for Maren som ble satt ut av spill.
Ledelse 16-7 til pause var strålende!

2. omgang

Vi faller litt i konsentrasjon i begynnelsen, men henter oss fint inn igjen. Mange bidrar i det offensive spillet og bakerst står Amanda meget godt og sender i vei fantastiske langpasninger - bra!
Sluttresultatet blir 30-16 etter en god oppvisning på hjemmebane

Laget: Amanda (56,8%, 4 assist), Malin 6/8, 2 assist), Hedda (7/9, 4 assist), Amalie (5/7, 6 assist), Line( 3/4, 3 assist), Hege (4/5, 2 assist), Emilie (0/1, 1 assist), Maren (1/1, 1 assist), Oda (2/5, 5 assist) og Nanna (1/3, 2 assist)

Uttellingsprosenten er i denne kampen 66,7%
Vi scorer på 5/5 straffekast
13 tekniske feil er også godkjent med høyt tempo.

Riktig god påske til alle sammen!