Takk for i år - planer neste år

Postet av Katrine Gunnberg Skistad den 25. Apr 2016

Heii :)

Tusen takk for en fin sesong sammen med gutta deres! Her kommer et lite bilde fra RM der alle G7/G8 lagene var samlet etter premieutdeling. På facebooksiden til RM ligger det flere bilder fra kampene også. https://www.facebook.com/Ringeriksmesterskap-i-hån...

Neste sesong starter forøvrig på papiret fra 1. mai, og da skal gutta spille i klasse G9. Til høsten vil da turneringene foregå på søndager, fremfor lørdager som det har vært i år. Men det aller første vi skal starte med i G9 er jo Messecup i Mai, som jeg håper alle gleder seg veldig til! :) Mer informasjon rundt Messecup vil komme litt ut i Mai.

Til høsten vil det være muligheter for å velge mellom å spille 4'er håndball og 6'er håndball for 9-års klassen. Ønsker gjerne at dere kan gjøre dere noen tanker om det, for det er et av punktene som må snakkes om på et foreldremøte i starten av sesongen.

Angående neste sesong har jeg bestemt meg for å ikke trene gutta mere, for jeg skal inn i trenergruppa for jenter 11/12 år. Dermed står vi per dags dato uten trener for gutta til høsten. Jeg håper det er noen av dere som vil ta på dere jobben med å trene dem en gang i uka. Jeg kan bidra med hjelp til øktplaner, kjøre opplæring i påmeldinger og bruken av hjemmesiden og være tilgjengelig for spørsmål når det måtte være. :) Det beste hadde vært å være minst to trenere sammen om laget.
Som trener i IF Tyristubben håndballgruppa får man dekt treningsdress, trenerkurs og en liten godtgjørelse for jobben. Dersom man har barn i gruppa, tror jeg det er slik at man ikke tenger å betale treningsavgift til håndballgruppa for de hvis man er trener (skal undersøke dette). I tillegg kjører vi noen sosiale sammenkomster for styret, trenere og oppmenn i løpet av sesongen. :)

Vi som sitter i sportslig utvalg jobber med å finne trenere både til dette guttelaget, samt trenere til de to nye lagene som starter opp til høsten med andreklassingene. Er det noen som kunne tenke seg et trenerverv, eller som vet om noen vi kan kontakte. Så gi beskjed! :)