Info fra forbundet ang vårt beach arrangement 7.juni

Postet av Hjørdis Saastad den 21. Mai 2015

Deltar dere i beach?

Norges Håndballforbund jobber om dagen med en omlegging av hele datasystemet. Når alt er ferdig utrullert vil dere som sluttbrukere i første rekke oppdage en helt ny og mere tidsriktig nettside i www.handball.no. Ingen omlegging skjer uten skjær i sjøen så merk dere følgende...

... vi er midt i beachsesongen og både dommere, spillere og ledere har kamper og arrangement nært forestående. Konverteringen skjer i slutten av mai og i værst tenkelig scenario vil nettisder være nede og den praktiske infoen mange trenger jevnlig vil ikke være tilgjengelig. Det kan være veldig smart å kopiere ut eller printe arrangørdagbøker, lagets kamper, dommeroppdrag etc jevnlig. Skulle konvertering fra dagens arbeidsverktøy og nettsider feile i overgangen er man rimelig hjelpeløs om man trenger å vite hvor man skulle spilt samme dag eller rett og slett trenger kamprapporter.

For ARRANGØRER av beachrunder bør følgende gjøres jevnlig:

• Skriv ut arrangørdagbok - evt lagre den i et dokument på din pc.
  • Print kamprapporter eller lagre dem på din pc. Blanke beachkamprapporter finner dere her.
  • Husk at ferdigutfylte kamprapporter ikke lenger kan registreres på klubbsidene. Etter endt arrangement scannes de som pdf og sendes region sør. Vi legger inn resultater fortløpende.

For DOMMERE bør følgende gjøres jevnlig:

For LAG bør følgende gjøres jevnlig: