Treningsavgift, håndballkontigent, lisens, kontaktinfo og viktige beskjeder

Postet av Katrine Gunnberg Skistad den 15. Des 2016

Først vil jeg takke for en fantastisk høst sammen med jentene, de er virkelig hærlige. :)

Litt diverse påminnelser og viktig informasjon:

Treningsavgift:

Treningsavgiften til IF Tyristubben er sendt ut per mail via min idrett. Noen har betalt, men fortsatt er det mange som ikke har betalt denne. Fristen var 27. November, så ta en sjekk ved å logge inn i min idrett. Er du usikker på om dere har betalt, kan dere høre med Katrine.

Link til Min Idrett: Min Idrett

Har du ikke logget inn der før, må du opprette ny bruker. Veiledning til det finner du her

Håndballkontigent:

Håndballkontigenten for høsten er snart på vei ut. Denne vil bli sendt per mail, eller per post. Ta en sjekk i kontaktinformasjonsdokumentet under og sjekk at kontaktinfo stemmer slik at vi er sikker på at dere mottar den. Så slipper dere purringer fra oss :) (dette har jeg hentet ut fra portalen klubbadmin, og her skal all fakturering skje når vi har fått inn alle der)

Kontaktinformasjon:

I IF Tyristubbens klubbadministrasjon er følgende informasjon lagret om spillerne: J04/05

Ta en gjennomgang og sjekk at alt er riktig, og gi beskjed til Katrine på mangler og feil.

Lisens:

På juleavslutningen i går fikk 04 jentene som spiller kamper med seg et skriv hjem med informasjon om betaling av lisens. Denne fakturaen skal også ligge i portalen Min Idrett. Ta kontakt med Katrine på telefon 90617984, mail kgunnberg@hotmail.com eller på facebook dersom dere trenger hjelp til dette.

Det er veldig viktig at denne blir betalt innen fristen! Ellers får ikke jentene være med på kamper etter jul!!

Det samme skrivet jentene fikk med seg i går finner dere her

Viktige beskjeder fremover etter jul:

Vi er veldig glade for at det er jevnt over stort oppmøte på treningene, og vi håper dette fortsetter på våren.

Hvis en ikke kan komme på trening:

Si helst i fra senest dagen i forveien hvis du vet at du ikke kan komme. Det er veldig leit om vi får frafall fra mange bare en time før treningen, for da har vi allerede planlagt treningen, også er vi som regel på vei hjem fra jobb og får ikke sjekket meldingene uansett.

Hvis man ikke kan være med på kamp:

Man må si i fra minimum 12 dager i forveien hvis man vet man ikke kan være med på kampen, og ellers så tidlig som mulig. Ikke dagen før. Ved sykdom er det selvfølgelig greit å si i fra nærmere. Dette er fordi fristen for å evt flytte en kamp går ut 10 dager før kampen skal spilles. Og før den tid må vi skaffe nytt kamptidspunkt, nye dommere og avtale med både motstanderlag og regionen. Derfor er det viktig for oss å vite hvis mange skal bort. Vi kan få bot dersom vi ikke klarer å stille lag, og kan vi ikke stille på to kamper i løpet av en sesong, blir vi diskvalifisert fra serien og får ikke spille kamper resten av sesongen. Det er også lettere å hente inn forsterkninger på tvers av lagene dersom vi får beskjed i god tid i forveien :)

Messecup

Vi tar sikte på å delta på Messecup til neste år også. Mer informasjon vil komme på nyåret, men jeg håper ALLE vil være med :)

Til slutt vil jeg ønske alle sammen en riktig god jul og et godt nytt år! Så gleder jeg meg til treningene starter opp på nyåret:)